PROCES
1.
Tworzycie 6-osobowy zespół.
Każdy z Was otrzyma zadanie, które wykonacie indywidualnie lub w
parach. Oto podział prac w Waszym zespole:
a)
uczeń 1., 2. i 3. - wyszukanie i opracowanie ciekawostek,
informacji o muzeach, a także opracowanie treści kart losu
(związanych z ruchem po planszy oraz powodujących zysk lub utratę
punktów),
b)
uczeń 4. - zaprojektowanie symbolu
dla każdego muzeum (symbol muzeum powinien być przedmiotem z
ekspozycji muzeum lub obiektem, który kojarzy się tematycznie z
rodzajem muzeum) oraz dla kart losu, a następnie wydrukowanie kart,
c)
uczeń 5. - zaprojektowanie i wykonanie planszy gry,
d)
uczeń 4. i 5. - wykonanie kart do gry – 40 kart -
biletów muzealnych oraz 16 kart losu:
→ karty
- bilety
muzealne
należy przygotować
w taki sposób, że: rewersem jest symbol muzeum, a awersem
– informacja, ciekawostka związana z muzeum lub wydarzeniem
historycznym, które tematycznie związane jest z charakterem danego
muzeum,
→ karty
losu
należy przygotować
w taki sposób, że: rewersem jest symbol związany z ruchem po
planszy lub zyskiem/stratą punktów, a awersem – informacja np. o
premii punktowej, dodatkowym rzucie kostką itp.),
e) uczeń 6. - opracowanie zasad gry, a następnie wydrukowanie ich.
2.
Na wykonanie przydzielonych prac macie 2 tygodnie.
3.
Swoje zadania wykonajcie w taki sposób, aby efekty Waszej pracy
zaciekawiły odbiorców i zachęciły do odwiedzenia bydgoskich
muzeów.
4.
Po wykonaniu wszystkich zadań ma powstać planszowa gra edukacyjna.
Komentarze
Prześlij komentarz