PROCES

1. Tworzycie 6-osobowy zespół. Każdy z Was otrzyma zadanie, które wykonacie indywidualnie lub w parach. Oto podział prac w Waszym zespole:

a) uczeń 1., 2. i 3. - wyszukanie i opracowanie ciekawostek, informacji o muzeach, a także opracowanie treści kart losu (związanych z ruchem po planszy oraz powodujących zysk lub utratę punktów),

b) uczeń 4. - zaprojektowanie symbolu dla każdego muzeum (symbol muzeum powinien być przedmiotem z ekspozycji muzeum lub obiektem, który kojarzy się tematycznie z rodzajem muzeum) oraz dla kart losu, a następnie wydrukowanie kart,

c) uczeń 5. - zaprojektowanie i wykonanie planszy gry,

d) uczeń 4. i 5. - wykonanie kart do gry – 40 kart - biletów muzealnych oraz 16 kart losu:
karty - bilety muzealne należy przygotować w taki sposób, że: rewersem jest symbol muzeum, a awersem – informacja, ciekawostka związana z muzeum lub wydarzeniem historycznym, które tematycznie związane jest z charakterem danego muzeum,
karty losu należy przygotować w taki sposób, że: rewersem jest symbol związany z ruchem po planszy lub zyskiem/stratą punktów, a awersem – informacja np. o premii punktowej, dodatkowym rzucie kostką itp.),
 
e) uczeń 6. - opracowanie zasad gry, a następnie wydrukowanie ich. 

2. Na wykonanie przydzielonych prac macie 2 tygodnie.

3. Swoje zadania wykonajcie w taki sposób, aby efekty Waszej pracy zaciekawiły odbiorców i zachęciły do odwiedzenia bydgoskich muzeów.

4. Po wykonaniu wszystkich zadań ma powstać planszowa gra edukacyjna.


Komentarze

Popularne posty